Als u op zoek bent naar een evenementenlocatie, bent u bij de Meervaart aan het juiste adres.
Voor het organiseren van een zakelijk evenement is de Meervaart een zeer geschikte evenementenlocatie in Amsterdam. Door de diversiteit van de zalen is er van alles mogelijk op onze locatie: evenementen als bedrijfsfeesten of seminars. Met twaalf verschillende zalen (met ruimte voor 2 tot 800 personen) en 3 foyers voor catering en stands is er altijd wel een passende ruimte te vinden. Bij de Meervaart ontzorgen wij u graag, zodat u zich uitsluitend kunt bezighouden met de gasten.
Evenementenlocatie Amsterdam
Omdat de Meervaart over twaalf zalen beschikt, zijn er veel mogelijkheden. Wij hebben zalen met oppervlaktes van 25 m2 tot 380 m2, waarin tot 800 zitplaatsen beschikbaar zijn. Als er geen zitplaatsen nodig zijn, kunnen er tot wel 1.800 gasten verwelkomd worden. Onze twee grootste zalen zijn onze theaterzalen, de Rode zaal en Blauwe zaal. Deze kunnen worden ingezet bij onder andere een presentatie of congres.
Onze eventlocatie Amsterdam is dus zowel geschikt voor een workshop in een klein gezelschap als bijvoorbeeld een groot bedrijfsfeest.
Onze faciliteiten tijdens het evenement
Wij nemen graag (een deel van) de organisatie bij het evenement uit handen. Zo verzorgen we met onze catering graag een heerlijk ontbijt, lunch, borrel, buffet of diner voor uw gasten. Ook helpen wij graag bij de planning en organisatie van het evenement. Zo kunnen wij ondersteunen bij het professionaliseren van het draaiboek. We kijken dan samen wat de beste invulling en planning van de dag is en geven tips met betrekking tot registratie, branding, techniek, muziek en lezingen. Ook is er tijdens het evenement de gehele dag een duty-manager aanwezig die onder andere de communicatie met de horeca en techniek op zich neemt.
Als u gebruik wilt maken van verschillende services adviseren we u een arrangement te boeken. Bij een arrangement wordt er per gast/per persoon een vast bedrag betaald, zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Onze arrangementen zijn inclusief services zoals zaalhuur, een geluidsinstallatie, technische begeleiding bij licht en geluid, begeleiding door duty manager, onbeperkt koffie, thee en frisdrank met zoetigheden etc.
Mocht u op zoek zijn naar wat bijzondere extra’s voor uw evenement, dan hebben we bij de Meervaart ruimte voor onder andere een photobooth, airhockey, een escaperoom en posterpanelen.
Bereikbaarheid
Een groot voordeel van onze event locatie in Amsterdam is de goede bereikbaarheid. Waar veel eventlocaties moeilijk bereikbaar zijn en hoge parkeerkosten hanteren, is de Meervaart met de auto, het openbaar vervoer en zelfs de boot snel gevonden. Onze event locatie Amsterdam is gelegen aan de Sloterplas en ligt op 5 minuten van de Ring A10. Parkeren is mogelijk in de naastgelegen parkeergarage, die ruimte biedt aan 450 auto’s. De parkeergarage kost €8,- per dag, dit in tegenstelling tot de hoge (gestegen) parkeerkosten in het centrum van Amsterdam. Op loopafstand zijn diverse NS stations en bus- en tramhaltes gelegen.
Hotels
In de directe omgeving van onze evenementen locatie Amsterdam zijn er verschillende hotels gevestigd. Zo overnachten zowel de medewerkers als de gasten in de buurt. De Meervaart assisteert graag bij het boeken van een overnachting voor u, uw personeel of uw gasten bij een van de dichtstbijzijnde hotels.
Bekijk de diverse hotels in de omgeving van evenementenlocatie de Meervaart.
Evenementenlocatie huren bij de Meervaart
Wilt u meer informatie over wat evenementenlocatie de Meervaart voor uw evenement kan betekenen? Neem dan contact met ons op. Onze medewerkers helpen u graag verder. Contact opnemen kan tijdens kantooruren via 020 410 77 20 of via sales@meervaart.nl. Ook kunt u onze informatiemap downloaden.
Heeft u al een datum, zaalvoorkeur en personenaantal voor het evenement in gedachten? Dan kunt u hier direct een optie nemen.